Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
17

Can't download the video (Download failed error)

Community Beginner ,
Dec 14, 2023 Dec 14, 2023

Copy link to clipboard

Copied

J'ai essayé sur deux ordinateurs différents, mais cela ne fonctionne pas.

Bug Unresolved
TOPICS
Desktop Web

Views

1.5K
Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
30 Comments
Adobe Employee ,
Jan 23, 2024 Jan 23, 2024

Copy link to clipboard

Copied

If some of you are still experiencing the video download failures. Please help us with your document id/url.
@MarcoBayuelo 
@default342588476zrjc4 
@Raja Kumaran. 
@barnita306829757ike 
@defaultrri0mnc1jazc
@Philipp28511482h2lh 
@B.E-A 

Votes

Translate

Report

Report
New Here ,
Feb 01, 2024 Feb 01, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Abonné Adobe Express Premium via ma société, il m'est impossible ce 24 janvier 2024 de télécharger la vidéo réalisée par mes soins sur mon poste. Un message annonce qu'un téléchargement est en cours or je n'ai pas effectué d'action en ce sens. Savez-vous comment puis-je télécharger mon travail ?

Votes

Translate

Report

Report
Community Expert ,
Feb 01, 2024 Feb 01, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Il est possible que ce soit in bug temporaire que l'équipe tente de corriger, pouvez vous envoyer l'url ou l'ID de votre projet a Amit, comme demandé deux messages au dessus? (cliquez sur le nom pour pouvoir envoyer le lien en privé)
voici un exemple de lien/ID

Imaginerie_0-1706826031876.png

Generalement cela arrives lorsque soit la video est tres longue, le cache de l'explorateur n'a pas été vidé depuis longtemps (pour une utilisation optimale the Adobe Express, pensez a vider le cache de manaiere reguliere) ou une utilisation de navigateur non recommendé. Les navigateurs compatibles sont: Edge, Safari, Firefox ou Chrome (Brave n'est pas compatible)

Si jamais cela ne fonctionnes pas avec ces mesures, c'est qu'il sagit d'un bug, donc il vous faut contacter Amit, comme demandé dans le message

Voici le message concerné

Imaginerie_1-1706826076280.png

Votes

Translate

Report

Report
New Here ,
Feb 02, 2024 Feb 02, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Hello,
I'm still experiencing the video download failures with my video. If you want i can give to you my docuemtn id : https://new.express.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:55dc2d17-af5a-58f1-bbc9-ec704759dc7a?category=search

Votes

Translate

Report

Report
Adobe Employee ,
Feb 13, 2024 Feb 13, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi @Jerome34999572t3yn,

We're sorry to hear about this. Do you have many (image/video) assets on a single page; If so, you might need to split the video into multiple pages (e.g., duplicate the page, trim the timeline to the first half on the first page, to the second half on the second page), download the pages individually, then merge them together using the merge video quick action.

Let us know if that helps.

Regards,

Tarun

Votes

Translate

Report

Report