Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Why Im getting this user guidelines violation message?

Nuevo aquí ,
Jan 15, 2024 Jan 15, 2024

I dont know why Im getting this "You no longer have access to Firefly due to violation of our User Guidelines" message. I dont think that Im violating any of the User Guidelines. But if I do, please tell me what kind of violation that I did. This web really helped my work and now I cant used it anymore, I just want to know the reason. 

janee_0-1706015229092.jpeg

TEMAS
Dispositivos móviles
21.4K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines

correct answers 1 respuesta correcta

Empleado de Adobe , Feb 20, 2024 Feb 20, 2024

Please reach out to our chat support using this link: https://helpx.adobe.com/support.html

Traducir
Nuevo aquí ,
Dec 03, 2024 Dec 03, 2024

I don't believe I have done anything that could be considered a violation of your community guidelines. Please take immediate action to fix this issue.

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,
Dec 03, 2024 Dec 03, 2024

Hello @Cartoon_Tamil4629,

Please contact Adobe chat support using this link: https://helpx.adobe.com/support.html

droopy

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
May 09, 2025 May 09, 2025

You no longer have access to the free Firefly plan due to misuse. Switch to a paid plan to resume.this text i saw in my account. Please solve this.if i can misuse. Next time i can't do it again.now please solve my account. 

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,
May 09, 2025 May 09, 2025

Hello @ah_shuvo2354,

We cannot help you here in the forums. Please contact Adobe chat support using this link: https://helpx.adobe.com/support.html

Thanks,
    droopy

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
May 28, 2025 May 28, 2025
MÁS RECIENTES

Vocês estão colocando que eu fiz uso indevido. Mas eu nunca fiz nada errado com vocês. Sempre criei imagens e ilustrações para uso pessoal. Propaganda enganosa e calúnia. 

Traducir
Informe
community guidelines