• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
2

Comment réparer une "erreur lors de l'obtention de la licence "Adobe Digital Editions

Guest
Dec 30, 2013 Dec 30, 2013

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

voici le message que je reçois lorsque j'essaie de télécharger un livre numérique:

"Téléchargement impossible

Erreur lors de l'obtention de la licence. Problème de communication avec le serveur de licences:

E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER"

J'ai désintallé et réinstallé Digital Editions, mais j'ai toujours le même message.

J'ai demandé de réinitialiser un autre mot de passe: échec à nouveau.

Auriez-vous une solution?

Merci de votre aide.

Jeannette

Views

20.2K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , Dec 30, 2013 Dec 30, 2013

Votes

Translate

Translate
Community Expert ,
Dec 30, 2013 Dec 30, 2013

Copy link to clipboard

Copied

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jun 05, 2021 Jun 05, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

hello, i have the same message and just read your so called solution ..... I understand hacking seriously!!! You buy a book, more than three hours and impossible to read it so complex systems, and full of errors!!!!!!!!!! And now, you have to contact a box with a premium rate call, to ask for a new token??? LOOLOL don't you wonder why people hack your exclusive systems, with outdated licensing systems against a non-paying system, and WITHOUT ERRORS or WASTED TIME!!!!Stop plerniching about piracy, AND TAKE RESPONSIBILITY because you are unable to propose a viable, effective and easy to use solution after years in this field !!!!!!! I don't congratulate you for your amateurism!

bonjour, j'ai le meme message et viens de lire votre soit disant solution..... Je comprend le piratage serieusement!!! Tu achetes un livre, plus de trois heures et impossible de le lire tellement les systemes sont complexes, et bourré d'erreurs!!!!!!!!!! Et maintenant, faut contacter une boite avec appel surtaxé, pour demander un nouveau jeton??? LOOLOL ne vous demandez pas pourquoi les gens pirate, vos systemes exclusif, avec des systemes de licences dépassés contre un systeme non payant, et SANS ERREURS ni TEMPS PERDU!!!! Arretez de plernicher sur le piratage, ET PRENNEZ VOS RESPONSSABILITES car vous etes incapable de proposer une solution viable, efficace et simple d'utilisation apres pourtant des années dans ce domaine!!!!!!! Je ne vous felicite pas pour votre amateurisme!!!

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines