Copy link to clipboard
Copied
Hay números de servicio al cliente para clientes de latinoamerica??
El número 1-800-833-6687 no recibe mis llamadas
Copy link to clipboard
Copied
with what do you need help?
Copy link to clipboard
Copied
Me hicieron un cobro por un plan que cancele anteriormente y no me hicieron un reembolso pasado, quiero hablar con alguien
Copy link to clipboard
Copied
what was your trial start date?
what was your cancellation date?
Copy link to clipboard
Copied
@pamela_9281, As per your account info the subscription for Adobe Acrobat Pro is cancelled. The subscription will end after continuing for this term till May 20, 2026.
^Shivangi
Copy link to clipboard
Copied
Hi @pamela_9281,
We appreciate you reaching out. Your account details do not show any subscription listed as active or cancelled. Did you subscribe using a different email address?
^Shivangi
Copy link to clipboard
Copied
Si, fue con otra dirección de correo
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Fue con esta dirección de correo, El Mes PASADO cancele mi plan, me enviaron correo de confirmación de
cancelación y aparecia sin plan! Ahora aparezco suscrita nuevamente!!
Necesito mis reembolsos! Ahora me cobran por cancelar el plan! El mes
pasado no fue así, cancele en el tiempo que dan para el reembolso, mi caso aplica según sus políticas!
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
NO! Muestra que estoy con plan todavía!
Copy link to clipboard
Copied
Y es un plan anual! La tarifa es excesiva!
Copy link to clipboard
Copied
yes, it looks like you canceled acrobat ai, but did not cancel the acrobat app or any other app.
Copy link to clipboard
Copied
????
Se cancelo pero no se cancelo?
Que otra aplicación se supone que debo cancelar? La cancelación que hice acaso no fue la que debía que hacer??
Copy link to clipboard
Copied
Cancelar el plan es diferente a la aplicación?? Me confirmaron cancelación de plan! Necesito mis reembolsos por el plan que CANCELE!
Copy link to clipboard
Copied
copy and paste into a reply here what you see at your account, https://account.adobe.com
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Quiero la cancelación del plan y mis reembolsos!! No estoy dispuesto a pagar por la canceleracion!! Es una grosería!
Copy link to clipboard
Copied
you failed to cancel your acrobat subscription.
make sure you're aware of the cancellation terms by selecting your plan type (at the top of the page here), https://helpx.adobe.com/manage-account/using/creative-cloud-subscription-terms.html
and for info on how to cancel your subscription, this page describes the few steps involved, https://helpx.adobe.com/manage-account/using/cancel-subscription.html
p.s. if you're contacted by anyone (via email or private message), it's much more likely to be a scammer than an adobe representative.
if you're unable to follow the steps described, you'll need to await help from an adobe employee for the next step. (if you don't get a reply here from a badged employee within 24 hours, repost.)
Copy link to clipboard
Copied
Joder
Todavía que no dan una solución, solo me mandan a dar vueltas y me tiran de lado a lado
Tengo que esperar a que se comuniquen conmigo y sin reembolso ni nada!!
Copy link to clipboard
Copied
Dónde pongo mi queja! A quién mas le tengo que escribir para poner la queja
Copy link to clipboard
Copied
you can wait for an adobe employee to reply again.
Find more inspiration, events, and resources on the new Adobe Community
Explore Now