• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
4

Dissatisfied extremely

New Here ,
Nov 24, 2023 Nov 24, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Very dissatisfied,I got the 7days free trial but did not used itbecause it was not what I needed and I canceled the day before the deadline expired,they still charged me and what's worse I don't have the resource that they charged me for.

TOPICS
Cancel subscription

Views

84

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Nov 27, 2023 Nov 27, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Hello @Michelle338325193xah,

 

I hope you are doing well. I am sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

Since Acrobat Premium is a mobile-based subscription, I suggest you contact your store from where you purchased the subscription.

 

You may refer to the below links for more.

 

For Android

Our help article to learn more:  Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund on Google Play - Google Play Help

 

For iOS 

Our help article to learn more: Manage subscriptions — Acrobat for iOS Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund for apps or content that you bought from Apple - Apple Support.

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 17, 2024 Mar 17, 2024

Copy link to clipboard

Copied

This is  unfair Ive being charched every month nobody does anything.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 18, 2024 Mar 18, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi @Michelle338325193xah,

 

Thanks for writing back!

 

We do not manage transactions for mobile-related subscriptions. They are managed by the respective stores that your device uses.

 

I recommend going through the links for cancellation and any eligible refund.

 

-Souvik

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines