Copy link to clipboard
Copied
Tried every trick… Reset and so on
same fail
{Moderator note: Edited the thread title, PS-66191}
Hi there,
Could you please open the Creative Cloud Desktop app and click on the "Check for Updates" option on the top right corner. You should see the Photoshop 22.4 update, go ahead install it.
Let us know if see any error message.
Thanks,
Mohit
Copy link to clipboard
Copied
Impossible de mettre à jour Photoshop 22.4 sous Mac version 11.3.1. Que faire ?
Merci pour votre réponse ....en français si possible.
Copy link to clipboard
Copied
Faut aller sur le lien 2 postes au dessus et indique là son problème
Copy link to clipboard
Copied
Bonjour, en fait il faut redemander la mise à jour via le petit bouton en haut à droite, et normalement elle fonctionne maintenant.
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Hello, same for me, same 403 error Photoshop 22.4 doesn't work for me too, Adobe, any response ?
Copy link to clipboard
Copied
very morning updating to 22.5 Prerelease was OK with English as language.
Also update work for 22.4 with French canadian
But with FR_FR the issue remains the same
Copy link to clipboard
Copied
Hey brother ! OK cool, still don't get it here, still on the 22.4 French and still not working at all !
By the way, Adobe's response saying that it should work by ignoring the message and update again … well … that won't solve it at all !!!!
Copy link to clipboard
Copied
La mise à jour 22.4 de Photoshop est disponible, mais impossible de faire la mise à jour ! J'ai un message d'erreur systématiquement à chaque essai. Quelqu'un sait pourquoi et comment régler le problème ?
Merci
Copy link to clipboard
Copied
You may wish to add to the report at the link below on the feedback forum which is monitored by Adobe developers. There appears to be an issue impacting users of the French version
Dave
Copy link to clipboard
Copied
Bonjour,
Impossible à régler avec support technique8 M'ont conseillé d'attendre . Je pense qu'ils résoudrons un jour ce problème
Copy link to clipboard
Copied
As explained above - please add to the bug report I linked. The feedback forum is monitored by Adobe developers, this forum is not, it is answered by volunteer users.
Dave
Copy link to clipboard
Copied
Idem pour moi.
Copy link to clipboard
Copied
Nous sommes nombreux à poser la question mais Adobe ne daigne pas répondre.....
Copy link to clipboard
Copied
Hi there,
We're sorry for the trouble. Could you please run the log collector on your machine and share a log file with us via Creative Cloud or Dropbox downloadable link. Here's the article for more info: https://helpx.adobe.com/creative-cloud/kb/cc-log-collector.html
You can share the downloadable link via private message.
Thanks,
Mohit
Copy link to clipboard
Copied
Vous n'etes pas vraiment utile, qui va payer nos journées de travail perdu ?
Chez moi ce n'est plus possible de telecharger Créative Cloud ....
Copy link to clipboard
Copied
Toujours le même problème, on demande de réparer Creative Cloud, le problème reste le même malgré plusieurs réinstallations
Copy link to clipboard
Copied
Hi all,
We're sorry for the error while updating/downloading Photoshop 22.4. Could you please re-launch the Creative Cloud Desktop app and try updating the Photoshop again.
Let us know the status.
Thanks,
Mohit
Copy link to clipboard
Copied
Creative Cloud don't work !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Copy link to clipboard
Copied
Bonjour,
Je voulais mettre Photoshop vers la nouvelle version mais sa mais en message d'erreur code 403 échec de la mise a jour.
Si vous avez des info à me donnée je suis preneur
bien a vous
Copy link to clipboard
Copied
Bonjour, Même chose ...!
Copy link to clipboard
Copied
t'ai arrive a faire la MàJ de photoshop, moi toujours pas
Copy link to clipboard
Copied
Oui idem ici, je me demandais justement si d'autres personnes avaient le même soucis ! C'est la première fois que je vois ça.
Copy link to clipboard
Copied
Même pb, avec macbook pro 16". Un bug de la version francaise semble-t-il...
https://community.adobe.com/t5/photoshop/photoshop-22-4-french-impossible-to-update/td-p/12034707
Copy link to clipboard
Copied
Pareil aussi, impossible de charger la nouvelle version....