Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Looking for a Way To Taper Path

Nuevo aquí ,
Jan 12, 2019 Jan 12, 2019

I've got a path with dashes.  It is a heat flow of blue to red.  I can get the flow to work, but I'd like the dashes to start from small and get larger as they flow to express how as the flow gets warmer of course there is an expansion.  I've tried the Trapcode 3D stroke but it of course is based on a mask so no dashes are available. Looking for other ideasScreen Shot 2019-01-12 at 1.27.15 PM.png

430
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
LEYENDA ,

You could try a shape layer with no fill, just stroke.

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Aficionado ,

You might also try some of the Distort effects such as Bezier Warp, Mesh Warp etc.

Traducir
Informe
community guidelines
Principiante de comunidad ,
Jan 13, 2019 Jan 13, 2019

Traducir
Informe
community guidelines
Jan 18, 2019 Jan 18, 2019
MÁS RECIENTES

Great example, ae.tools!

lloydks, have you tried it?

Regards,

Rameez

Traducir
Informe
community guidelines