• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Bugg After effects avec utlisation de typo

Community Beginner ,
Oct 10, 2023 Oct 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

 

After effects se ferme dès que je commence à éditer un texte.

Simplement un calque texte, sans autre élément, sans autre effet.

Je pensais que c'était lié à l'utilisation de police variable mais il semble que non.

 

Une fois planté, je dois ressayer 3 ou 4 fois avant de pouvoir ouvrir le fichier.

Et après cela marche. 

Le logiciel plante quand je tente de changer la taille de la typo ou de modifier le texte.

Parfois, cela ne plante pas.

Mon pilote nvidia est à jour, ainsi que la dernière version d'After Effects.

 

Help !!


Merci d'avance 🙂

 

 

TOPICS
Crash

Views

119

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Pinned Reply

Adobe Employee , Oct 10, 2023 Oct 10, 2023

Does the "AfterFX.exe has crashed, please submit the crash" dialog appear for you? If so, please enter your email address and submit the crash. We can then take a look at what is happening from our side. Thanks.

Votes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Oct 10, 2023 Oct 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Does the "AfterFX.exe has crashed, please submit the crash" dialog appear for you? If so, please enter your email address and submit the crash. We can then take a look at what is happening from our side. Thanks.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Oct 11, 2023 Oct 11, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, 

 

je suis Sébastien de l'équipe After Effects. Je suis navré que vous rencontriez un soucis avec vos calques de textes.

 

Quand After Effects se ferme, est-ce qu'une fenêtre de crash apparaît ? Si oui, dans le champ email, pourriez-vous indiquer votre adresse email (la même qu'utilisée sur ce forum) que nous puissions retrouver vos crashs de notre côté afin de pouvoir comprendre ce su'il se passe?

 

Si la fenêtre de crash ne se presente pas, pourriez vois aller dans le menu aide et activé l'enregistrement de fichier log, et au prochain crash, retourner dans le menu aide et sélectionner "révéler les fichiers log" et me les transmettre a sur mon adresse email adobe (mon nom de famille arobase adobe point com)

 

Cordialement,

Sebastien Perier

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
May 17, 2024 May 17, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

I'll move your post to the Discussions board while we await your information.

 

Thanks,

Nishu

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines