Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Icons in after effects script UI

Principiante de comunidad ,
Oct 17, 2024 Oct 17, 2024

Hi all, what is the best way to implement icons ( for clickable buttons ) in my after effects script UI? Without having to reference a .png path? So the .jsx file is selfcontained.

TEMAS
Scripts
641
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
LEYENDA ,
Oct 17, 2024 Oct 17, 2024

You can encode data as hex or baseXX and copy & paste it into the script.

Mylenium 

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Oct 19, 2024 Oct 19, 2024

Hi thank you,

How should this hex look like? Because there are variations in png to hex converters.

Traducir
Informe
community guidelines
Defensor ,
Traducir
Informe
community guidelines
MÁS RECIENTES

Yes i followed that tutorial. It worked but the only thing is that i dont know how to make the script dockable again. How can i make sure that it will be dockable?

Traducir
Informe
community guidelines