• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Bestanden en mappen verdwijnen als je de bestanden of mappen wilt verplaatsen

Explorer ,
Mar 07, 2023 Mar 07, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Ik heb Bridge 2013
Ik wilde mappen verplaatsen naar een andere map en in plaats van verplaatsen zijn ze allemaal verdwenen
Ik klik op de map en klik rechts en dan verplaatsen. Daarvoor had ik een specifieke map aangemaakt.

Zo heb ik heel veel fotomappen verplaatst. Tot mijn grote verbazing zijn de mappen niet verplaatst, maar ook nergens meer te vinden. Zelfs niet in de prullebak.
In de vorige versies Bridge was dit nooit een probleem. Bovendien ging het heel snel omdat ik de bestanden binnen dezelfde schijf verplaats. In de nieuwste versie duurde het niet alleen heel lang om de bestanden te verplaatsen, maar ze zijn ook nog verdwenen.
Ook met zoeken zijn geen van de foto's meer te vinden wat een ramp is voor mij omdat het een archief is met mappen foto's vanaf 1989 tm heden. Dus ongeveer 10.000 foto's

Is het een bug? of wat kan het zijn, zeker omdat de foto's en mappen ook niet in de prullebak zijn verdwenen

met vriendelijke groet,Marja

TOPICS
Problem or error

Views

129

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
no replies

Have something to add?