Copy link to clipboard
Copied
Erro na unicialização do AFTER EFFECTS 2023 recém baixado para teste hoje dia 20/05/2023.
Simplesmente não abre e o meu laptop roda tudo menos ele... i7 12° 16 ram ddr4 rtx3060 ddr5. Gostaria de um suporte pois vi que deletando alguns arquivos *menos o Dummy) resolveria mas nem assim e na verdade só tinha ele na pasta.
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Hi Tmachine85,
Sorry for the crash.
Please check out the following article and try the suggestions mentioned in it: https://community.adobe.com/t5/after-effects-discussions/how-to-troubleshoot-startup-issues-in-after...
Let us know how it goes.
Note: Moving this thread from Bugs to Discussions for troubleshooting.
Thanks,
Nishu
Copy link to clipboard
Copied
Ola Nishu, nada feito. já fiz tudo que pediu o link. Lembrando que eu baixei diretamente do site da Adobe e não instalei nada além disso. Eu tenho Photoshoop, Premier Pro e roda sem problemas... já procurei tudo na internet e não acho solução. já reeinstalei 2 vezes e continua a mesma coisa.
Copy link to clipboard
Copied
Thanks for trying. How do you launch After Effects - do you double-click a project file or click the After Effects icon? Does it crash the moment it launches or when you try to open a project? Try running After Effects as administrator (right click After Effects icon and select Run as administrator).
Let us know how it goes.
Thanks,
Nihsu