Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

How do I change where the file goes when I press CMD + S on premier pro?

Nuevo aquí ,
Mar 26, 2024 Mar 26, 2024

I made a folder that i want all of my files to go to when i save a progect. When i do the save as it goes to that folder and when i press cmd + s to do a quick save (i think ithat is what ts called) it goes to somewhere i dont know. Can i change this anywhere

TEMAS
Procedimiento
1.9K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines

correct answers 1 respuesta correcta

Community Expert , Mar 27, 2024 Mar 27, 2024

You set the location of the project when you create it, if you want to change the location, choose File > Save As and save your project to the desired new location.

Traducir
Community Expert ,
Mar 27, 2024 Mar 27, 2024

@Lucas Peet 

I've moved your post from Using the Community (for questions about the forums) to Adobe Premiere Pro for you.

Jane

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,

I don't know about Mac, but in Windows, Control + S brings up the last place it was saved to.

@Warren Heaton 

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,

Command is control in windows though. I thought when you press it it pops up a tiny windown for like a split second saying saving. i just want to know how to change where it goes. wierd.

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,
MÁS RECIENTES

You set the location of the project when you create it, if you want to change the location, choose File > Save As and save your project to the desired new location.

Traducir
Informe
community guidelines