Get Acrobat Reader Mobile answers, news, tips. Join us!
Recently active
no puedo solicitar la prueba gratuita solo me figura una sola tarjeta por más que inicio sesión con otros gmails
Cobrança indevida no meu cartão.
Tenho uma renovação e só tem o valor a vista, gostaria de parcelar está renovação
Pague la aplicación 07/07/2026 y está vigente hasta 06/07/2027 pero no me deja editar mis documentos
Der Scan funktioniert nicht mehr
The app is telling me I am a free user and to start a free 7 day trial when I try and edit a document. I paid £175 for an annual last year and now am paying £20/month for a subscription. How do I get the app and online account to recognize this?
I hve purchased the annul but still showing free acount why soo.plz help me out
Eu entrei no aplicativo recentemente mas não solicitei assinatura nenhuma! A minha assinatura está cancelada desde 2025. Gostaria que as cobranças fossem canceladas. Os emails possíveis são[Personal email ID removed by Adobe moderator]
fnão fiz assinatura no aplicativo e agora o aplicativo tá cobrando
Olá, Entrei recentemente no aplicativo apenas para verificar a minha conta, porém não realizei nenhuma compra, contratação ou assinatura. Minha assinatura está inativa desde 2025 e, quando estava ativa, utilizava o plano mais básico, no valor de R$ 16,90 por mês. Mesmo assim, foram realizadas tentativas de cobrança no meu cartão em valores de aproximadamente R$ 56,00, R$ 26,00 e R$ 15,00. Não reconheço essas cobranças e não autorizei nenhuma delas. Gostaria, por gentileza, que essas cobranças fossem canceladas e que verificassem se houve algum erro ou bug no sistema, pois minha assinatura permanece inativa desde 2025. Os possíveis e-mails vinculados à minha conta são:[Personal email id removed by Adobe moderator]
Apreté eliminar el archivo sin querer y quiero recuperarlo
i hace bank statements in pdf files that i need to open but they keep asking for passwords to open it...how can you help me
Bonjour, je viens de voir que vous m’avez retirer un montant de 77,99€ au mois de juin pour l’abonnement annuel alors que je l’ai paye en janvier pouvez vous m’éclaircir s’il vous plait ? En pièce jointe une photo
Unable to make it in hindi?
Bonjour, je viens de voir que vous m’avez retirer un montant de 77,99€ au mois de juin pour l’abonnement annuel alors que je l’ai paye en janvier pouvez vous m’éclairer. En pièce jointe une photo
I have multiple charges last month back to back days. I want these charges refunded. Further, I want these services cancelled. You can’t properly use my credit card.Cancel my service!!
I want to cancel my 7 day free trial but all instructions on how to do so don't appear to work. I tried the form but I downloaded the app so I don't have an order number. How can I cancel before the 7 days are up as I cant afford to be charged??
L’application ne veut plus ouvrire mon appareille photo pour numériser …
I had done a trial and then got charged on the same day I cancelled
When i scan docs and combine and send they are sometimes corrupted. The receiver is unavle to open or the doc is unreadable. I use adobe scan premium on an android and outlook as my email with yahoo. This is a new issue as I have been using this setup for several years with zero issues. I went and cleanes out the cache even force stopped and reloaded ourlook thought it was fixed but still having issue with some
С моей карты списали деньги оплату за год 12990 тг. Я карту не указывала. И не давала разрешения. Ни предупреждения что скоро спишется оплата. Ни оповещения. Просто взяли и списали деньги. Как мне теперь их вернуть?
I have purchased membership, but app still shows free.1. Verified both accounts linked are the same.2. Deleted app and reinstalled. Still problem persists.
I was charged for a year subscription $76 I can not afford this. I got the free trial and cancelled right after. Will I receive a refund? I've already been charged :( I have no money and need food and this is making me so sad 😿
I was trying to download Acrobat Reader for my iPad and found this link on the Adobe website:https://www.adobe.com/acrobat/mobile.htmlThe text clearly says free Acrobat Reader but the QR code leads to Acrobat Reader:Editor and is almost 500MB. I’m not interested in a subscription as I only want to read PDFs on this iPad, not edit them. I’m not fond of how pdfs display and navigate in the Preview app or Books app and though maybe the read Acrobat Reader would be worth trying. The AI chat on the above link is clueless.
Pdf sent advises to open using adobe acrobat, but the pdf still not opening when using adobe it states "error need dc something...
Remix with Firefly Community Gallery
Thousands of free creations to fall in love with and remix in Firefly.
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.