Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

curseur reflets bloqué

New Here ,
Nov 21, 2025 Nov 21, 2025

bonjour à tous

mon curseur reflets est bloqué sur 100, et du coup j'ai toujours les reflets malgré le travail de IA

Merci pour votre aide

TOPICS
Windows
38
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Nov 21, 2025 Nov 21, 2025

Hi @brigitte_8139, welcome to the community!
Could you share a few more details about the issue? Which version of Lightroom are you using? If possible, could you include a screenshot of what you’re seeing? Also, try double-clicking the slider, it should reset the values.
Thanks!
Alek

*(If you mention me with an @, like @Aleke, I’ll get a notification and can respond faster.)*
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 24, 2025 Nov 24, 2025

Bonjour@Aleke

Je rencontre le même problème..Le curseur ne bouge pas.Du coup le reflet est tjs présent malgré le travail de l IA.Que faire?

Le double clic ne fonctionne pas.

Translate
Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Nov 24, 2025 Nov 24, 2025
LATEST

bonjour @Aleke même avec le double click ça ne marche pas, pour la version c'est LIGHTROOM CLASSIC avec abonnement mensuel

Translate
Report
Community guidelines
community guidelines